понедельник, 30 апреля 2018 г.

мя меня

Старославянский      Русский
мя                                         меня


И аще изгониши мя днесь отъ лица земли, и отъ лица твоего съкрыюся, и буду стеня и трясыися на земли, и будетъ всякъ обретаяи мя убиетъ мя

И рече господь богъ ною, время всякого человека прииде предъ мя, яко наполънися земля неправды отъ нихъ, и се азъ расъсыплю

Бяше же раба у нея египтяныни, сеи имя агаръ, рече же сара къ авраму, се заключи мя господь не раждати, въниди убо къ рабе моеи и родиши отъ нея


ся себя
тя тебя


мѧ меня


ми мне


мои мой                мою мою                 моихъ моих
моего моего          моа моя                                                    моима моим
моему моему        моеи моей
моемъ моём          моея моей

моею моей
моимъ моим




Комментарии: 0:

Отправить комментарий

Подпишитесь на каналы Комментарии к сообщению [Atom]

<< Главная страница